Używamy cookies i podobnych technologii m.in. w celach: świadczenia usług, reklamy, statystyk. Korzystanie z witryny bez zmiany ustawień Twojej przeglądarki oznacza, że będą one umieszczane w Twoim urządzeniu końcowym. Pamiętaj, że zawsze możesz zmienić te ustawienia. Szczegóły znajdziesz w Polityce Prywatności.

Specjalista ds. Kontraktowych / Contract Manager (m/k)

cała Polska

10.06.2019

CML CONSTRUCTION SERVICES Sp. z o.o. prowadząca obsługę prawną i kontraktową Koncernu STRABAG SE w Polsce poszukuje osoby na stanowisko:

Specjalista ds. Kontraktowych / Contract Manager (m/k)
Opis stanowiska:
- prowadzenie bieżącej administracji kontraktem
- przygotowywanie i zarządzanie zmianami i roszczeniami,
- udział w procesie tworzenia oferty dla Inwestora.

Miejsce pracy: cała Polska, w szczególności województwa: dolnośląskie, opolskie, podlaskie, oraz mazowieckie.

Profil kandydata:
- wyższe wykształcenie inżynierskie,
- co najmniej 2 letnie doświadczenie w pracy na podobnym stanowisku w branży budowlanej,
- doświadczenie w prowadzeniu formalnej strony realizacji kontraktu budowlanego,
- znajomość zagadnień związanych z technologią i organizacją budowy,
- znajomość inżynierskich aspektów realizacji budowy,
- doskonale rozwinięte umiejętności analityczne i matematyczne,
- umiejętność analizy dokumentów i redagowania pism,
- podstawowa umiejętność kalkulacji i harmonogramowania,
- znajomość języka angielskiego w mowie i piśmie,
- wielozadaniowość oraz zdolność do samodzielnego podejmowania decyzji,
- zdolność do identyfikowania potrzeb klienta oraz budowania z nim dobrych relacji,
- gotowość do częstych wyjazdów służbowych,
- znajomość PZP oraz doświadczenie w realizacji kontraktów opartych o wzór umowny FIDIC będą dodatkowym atutem.

Osoba zatrudniona na tym stanowisku będzie odpowiedzialna za:

- bieżącą administrację kontraktem, w tym doradztwo w zakresie praw i obowiązków kontraktowych Wykonawcy,
- monitorowanie terminów kontraktowych,
- przygotowywanie wszelkiej korespondencji oraz dokumentów kontraktowych,
- doradztwo w zakresie harmonogramu, spraw rozliczeniowych, a także wszelkich innych dokumentów związanych z kontraktem,
- prowadzenie i monitorowanie całego procesu zarządzania zmianami i roszczeniami kontraktowymi począwszy od procesu ich przygotowywania, poprzez prowadzenie wszelkich spraw z nimi związanych takich jak: przygotowywanie pism roszczeniowych / wniosków o zmianę, sporządzenie uzasadnień formalnych i faktycznych wraz z ich ewidencjonowaniem, prowadzenie ewidencji roszczeń i zmian wraz z raportowaniem wewnętrznym, udział w ocenie zasadności i przygotowanie stanowiska w zakresie zgłoszeń gwarancyjnych,
- analizę dokumentów kontraktowych, udział w przygotowywaniu oferty oraz przygotowywanie pytań do wymagań Inwestora,
- ścisłą współprace z działem prawnym w zakresie wykonywanych czynności.

Oferujemy:
- możliwość zdobywania doświadczenia oraz podnoszenia swoich kwalifikacji w międzynarodowej firmie o wysokich standardach i ugruntowanej pozycji na rynku,
- udział w tworzeniu ciekawych projektów w zespole doświadczonych inżynierów i prawników,
- przyjazną atmosferę pracy,
- rynkowe wynagrodzenie finansowe adekwatne do doświadczenia,
- Pakiet medyczny w Luxmed.

Kontakt:

Telefon: 227144396

Email: malgorzata.wawrzyniak@bauholding.com

www.piib.org.pl

www.kreatorbudownictwaroku.pl

www.izbudujemy.pl

Kanał na YouTube