Export Manager

zagranica

26.11.2013

INTERIMAX jest nowoczesną agencją rekrutacyjną, realizującą projekty dla polskich i zagranicznych przedsiębiorstw. Jeżeli poszukujesz nowych wyzwań i możliwości pracy w kraju lub za granicą – nasza oferta jest dla Ciebie!

DLA NASZEGO KLIENTA, LIDERA WŚRÓD TECHNIK GRZEWCZYCH I PRODUCENTA EKOLOGICZNYCH PALNIKÓW, POSZUKUJEMY KANDYDATÓW NA STANOWISKO:

EXPORT MANAGER

Miejsce pracy: Polska i Europa
Nr ref.: EXPMANAGER/12/13

Cel pracy:

Rozwój i pozyskiwanie nowych rynków sprzedażowych na terenie Unii Europejskiej. Zwiększenie sprzedaży na rynkach UE. Budowanie długofalowej relacji z klientami oraz bieżąca obsługa aktualnych klientów. Pozyskiwanie Klientów zagranicznych oraz powiększanie działu handlowego.

Obowiązki:

-Praca w systemie home office i w delegacjach
-Aktywne zwiększanie sprzedaży – tworzenie bazy nowych Klientów zagranicznych
-Obsługa przed i posprzedażowa
-Budowanie i utrzymywanie długoterminowej relacji biznesowych z Klientami
-Przygotowywanie ofert handlowych
-Prowadzenie negocjacji
-Realizowanie planu sprzedażowego Firmy
-Uczestnictwo w targach branżowych około 6-8 razy w roku

Wymagania:

-Minimum 2-letnie doświadczenie w obszarze exportu i sprzedaży na analogicznym lub pokrewnym stanowisku poparte sukcesami
-Umiejętności sprzedażowe i komunikacyjne
-Wiedza i doświadczenie w zakresie prowadzenia negocjacji handlowych
-Wykształcenie wyższe, preferowane ekonomiczne lub techniczne
-Bardzo dobra umiejętność obsługi komputera
-Biegła znajomość języka angielskiego
-Komunikatywna znajomość dwóch innych języków obcych na poziomie sprzedaży mile widziana
-Mile widziane doświadczenie w sektorze grzewczym lub w podobnych branżach, m.in.: odnawialnych źródeł energii
-Gotowość do wyjazdów służbowych na terenie Unii Europejskiej
-Prawo jazdy kat. B

Ponadto od Kandydata oczekujemy:

-Bardzo dobrej organizacji pracy własnej
-Wysokiej kultury osobistej
-Łatwości w nawiązywaniu kontaktów i budowania relacji
-Dojrzałości biznesowej
-Umiejętność negocjacji
-Odporność na stres
-Umiejętności pracy pod presją czasu
-Dużej motywacji
-Pewności siebie

Oferta:

-Zatrudnienie w oparciu o umowę na 6 miesięczny okres próbny, następnie umowa o pracę na czas określony 2 lata i umowa na czas nieokreślony
-Wynagrodzenie podstawowe od 4500 zł do 5500 zł netto miesięczne
-Atrakcyjne premie uzależnione od wyników, efektywności i jakości pracy
-Niezbędne narzędzia do pracy: telefon komórkowy, laptop oraz samochód służbowy

JEŚLI JESTEŚ ZAINTERESOWANY POWYŻSZĄ OFERTĄ PRZEŚLIJ NAM SWOJE CV ZE ZDJĘCIEM ORAZ LIST MOTYWACYJNY Z ODPOWIEDNIĄ ARGUMENTACJĄ DO PODJĘCIA PRACY NA ADRES:
marta.fabiszak@interimax.com

W tytule maila proszę wpisać EXPMANAGER/12/13
Aplikacje prosimy wysyłać do dnia 13.12.2013 r.
Kandydatury bez nr referencyjnego w temacie maila nie będą rozpatrywane.
DZIĘKUJEMY ZA NADESŁANE APLIKACJE, INFORMUJEMY, ŻE ODPOWIEMY NA WYBRANE OFERTY. NADESŁANYCH DOKUMENTÓW NIE ZWRACAMY.
Pamiętaj o załączeniu do swojej aplikacji następującej klauzuli: „Wyrażam zgodę na przetwarzanie moich danych osobowych zawartych w ofercie pracy, przez firmę INTERIMAX Polska Sp. Z O.O. S.K.A., dla potrzeb niezbędnych do realizacji procesu rekrutacji (zgodnie z ustawą z dn. 29.08.1997 o Ochronie Danych Osobowych Dz. U. z 2002 r. Nr 101, poz. 926 z póź. zm.)”.
INTERIMAX Polska Sp. z. o. o. S.K.A.
Certyfikat o dokonaniu wpisu podmiotu do rejestru podmiotów prowadzących agencję zatrudnienia (3970)

Kontakt:

Telefon: 583017073

Email: patrycja.dworniczak@interimax.com

Województwo: zagranica

www.facebook.com

www.piib.org.pl

www.kreatorbudownictwaroku.pl

www.izbudujemy.pl

Kanał na YouTube

Profil linked.in