Używamy cookies i podobnych technologii m.in. w celach: świadczenia usług, reklamy, statystyk. Korzystanie z witryny bez zmiany ustawień Twojej przeglądarki oznacza, że będą one umieszczane w Twoim urządzeniu końcowym. Pamiętaj, że zawsze możesz zmienić te ustawienia. Szczegóły znajdziesz w Polityce Prywatności.

Asystent Kierownika Kontraktu

małopolskie

04.04.2017

PKP Polskie Linie Kolejowe S.A. są zarządcą narodowej sieci kolejowej. Udostępniamy drogi kolejowe przewoźnikom pasażerskim i towarowym, budujemy, modernizujemy i utrzymujemy tory oraz całą infrastrukturę kolejową z myślą o wygodzie i bezpieczeństwie ruchu kolejowego. Tworzymy rozkłady jazdy i prowadzimy ruch pociągów.



Poszukujemy osób na stanowisko:

Asystent kierownika kontraktu (WZ/IR/05/04/2017) - Kraków



Opis stanowiska:

Osoba na tym stanowisku odpowiedzialna będzie za wspieranie i wspomaganie działań kierownika kontraktu w trakcie realizacji kontraktu w ramach projektu inwestycyjnego celem wykonania kontraktu zgodnie z przyjętymi założeniami.



Zakres wykonywanych zadań na stanowisku:

-współudział w opracowaniu kompleksowej dokumentacji przetargowej niezbędnej dla wdrożenia procedur przetargowych oraz współudział w pracach komisji przetargowych,

-współudział w pozyskaniu decyzji administracyjnych niezbędnych dla realizacji kontraktu,

-współudział w sporządzaniu harmonogramów rzeczowo - finansowych kontraktu niezbędnych dla przyjęcia planu realizacji projektu inwestycyjnego oraz współudział w sporządzaniu sprawozdań niezbędnych do monitorowania realizacji projektu,

-współudział w weryfikowaniu zakresu rzeczowo - finansowego kontraktu,

-współudział w identyfikacji i raportowanie do właściwych komórek organizacyjnych zagrożeń, ryzyk w realizacji kontraktu/projektu oraz współudział w podejmowaniu działań zapobiegających,

-współudział w uzgadnianiu dokumentów (w tym faktur) dotyczących płatności dla Wykonawcy i Inżyniera,

-współudział w planowaniu zamknięć torowych w aspekcie zakładanych harmonogramów robót dla opracowywanego rozkładu jazdy uwzględniającego planowane roboty,

-współudział w opiniowaniu dokumentacji projektowej i wykonawczej,

-dbanie o jakość, rejestrowanie, prowadzenie oraz przechowywanie dokumentacji projektu we wszystkich fazach jego wdrażania i trwałości projektu oraz sporządzanie raportów okresowych kierownika kontraktu,

-udział w prowadzeniu wyrywkowych kontroli jakości wykonywanych robót oraz wbudowanych materiałów.



Wymagania:

-wykształcenie co najmniej średnie techniczne w specjalnościach: budownictwo, transport kolejowy, systemy sterowania ruchem, drogi i mosty lub pokrewne,

-minimum 2-letnie doświadczenie zawodowe, w tym co najmniej 1 rok na stanowiskach związanych z realizacją projektów inwestycyjnych,

-dobra znajomość pakietu MS Office i w tym MS Project,

-umiejętność współpracy, dzielenia się wiedzą i doświadczeniem, radzenia sobie z emocjami,

-wiedza zawodowa,

-zorientowanie na klienta wewnętrznego i zewnętrznego,

-otwartość na zmianę.



Mile widziane kwalifikacje:

-wykształcenie wyższe techniczne,

-znajomość prawa budowlanego, warunków kontraktowych FIDIC i ustawy prawo zamówień publicznych,

-uprawnienia budowlane,

-znajomość procedur i doświadczenie w prowadzeniu i rozliczaniu transportowych projektów inwestycyjnych finansowanych z funduszy unijnych.



Oferujemy:

-pełną wyzwań pracę w dynamicznie rozwijającej się firmie,

-zatrudnienie na podstawie umowy o pracę,

-szeroki wachlarz świadczeń socjalnych.



W aplikacji prosimy zawrzeć klauzulę: Wyrażam zgodę na przetwarzanie moich danych osobowych dla potrzeb niezbędnych do realizacji procesu rekrutacji (zgodnie z Ustawą z dnia 29.08.1997 roku o Ochronie Danych Osobowych; tekst jednolity: Dz.U. z 2002 r. Nr 101, poz. 926 ze zm.). W przypadku braku takiej klauzuli, kandydatura nie będzie rozpatrywana, a dane osobowe zostaną usunięte, zgodnie z Ustawą, bez powiadamiania osoby, której dane dotyczą.



użyta w ogłoszeniu nazwa stanowiska jest powszechnie stosowana na rynku pracy i odzwierciedla charakter pracy przewidzianej na tym stanowisku. Oferta pracy dla wybranego kandydata zostanie złożona na stanowisko zgodne z postanowieniami Zakładowego Układu Zbiorowego Pracy, które może odbiegać od nazwy z ogłoszenia.



Osoby zainteresowane ofertą prosimy o aplikowanie pod adresem https://system.erecruiter.pl/FormTemplates/RecruitmentForm.aspx?WebID=0e0a4c2429fa46969b2bb9779ae3fb69 w terminie do dnia 18.04.2017.

Kontakt:

Telefon: 22 473 30 39

Email: michal.molik@plk-sa.pl

www.piib.org.pl

www.kreatorbudownictwaroku.pl

www.kataloginzyniera.pl

Kanał na YouTube

Profil na Google+